понеділок, 4 вересня 2023 р.

Моє серце сталь, Моя кров - Азов !

Моє серце сталь, Моя кров -Азов!

     ДЕНЬ ЗНАНЬ У МУЗЕЇ

Першого вересня 2023 року до історичного музею завітали учні 6-х, 7-х, 9-х та 11-х класів Кам’янського ліцею №1. У виставковому залі картинної галереї школярі познайомилися з виставкою «Моє серце – сталь, моя кров – Азов», де розміщено 190 світлин загиблих героїв «Азову». Ідейною натхненницею виставки стала Оксана Коцуконь, мама загиблого азовця, нашого земляка, уродженця села Телепине Олександра Коцуконя (позивний «Арс»). За словами пані Оксани, метою виставки є показати усій країні та всьому світові обличчя героїв-захисників Азовсталі, нагадати усім про їхній подвиг і про те, що вони зробили для всієї України. Вона стверджує, що ми маємо з честю і гідністю нести пам’ять про них та розуміти, якою ціною українці  виборюють нашу незалежність.
Наукові співробітники Тамара Гордієнко та Лариса Висоцька розповили юним відвідувачам про історію створення легендарного полку «Азов», про його символіку і традиції, про оборону Маріуполя та Азовсталі у 2022 році. Основний акцент було зроблено на біографіях наших земляків-черкащан.
Кожне заняття завершувалося хвилиною мовчання, під час якої діти вшановували пам'ять не лише азовців, а й усіх загиблих захисників України.
         
Наш 9-А клас теж відвідав виставку, та вшанував героїв Азову.

 











 

Моє серце сталь Моя кров -Азов!






















        Моє серце сталь Моя кров-Азов!

       

Немає коментарів:

Дописати коментар