четвер, 3 жовтня 2019 р.

                           Вчительку-пенсіонерку Левченко Зінаїду  Яківну
                                         вітаємо з Днем учителя!!!

В цей святковий час

Прийміть побажання від нас!
Хай буде здоров'я міцне, мов граніт,
І з ним вам прожити не меньше ста літ.
Хай горе обходить вас стороною,
А щастя приходить і ллється рікою!
Хай кожен день до вас приходить радість,
І дового десь блукає старість,
Щоб ніколи не старіли,
А душею молоділи.



Тим, хто пізнати добро допоміг,
Тим, хто відкрив для нас тайни доріг,
Тим, хто нам крила дарує щодня,
Тим, хто відкрив нам жагу пізнання
Тим, чия праця важка, непроста,
Тим, чиє слово добром пророста,
Тим, хто відкрив нам науки світання
Наші святкові і щирі вітання!



Наталія Багмут
МОЯ УЧИТЕЛЬКО
Так схожа на матусю учителька моя,
Така ж привітна і така ласкава,
Я жити в неї вчуся, горнусь до неї я,
Вона країни знань зоря яскрава!
І світить нам, і гріє, і розуму навча,
Ми всі її любов’ю обігріті,

    І хлопчик неслухняний, і лагідне дівча —
    Бо ми для неї найдорожчі в світі.

Моя учителько, спасибі, що ти є,
Життя шкільне з тобою сонячним стає, 
У юнім серці ти, як зірка золота, 
Моя учителько, любов моя свята.
Панує в класі тиша, коли говориш ти,
Бо, як струмочок, ллється твоя мова,
І хочеться летіти в незвідані світи,
Де нас чекає доля барвінкова,
Спасибі тобі, рідна, за серце золоте,
За мудрість, за турботу і терпіння,
Посіяне тобою любов’ю проросте,
Бо сходи ті із доброго насіння.

             
          

Немає коментарів:

Дописати коментар